اکسسوری های کابینت آشپزخانه 

 

اکسسوری آشپزخانه

در دنیای مد این روزها طراحان و معماران داخلی با طرح های جدید خود, یک قدم بزرگ موثری در زیباسازی محیط آشپزخانه برداشته اند. اکسسوری از جمله طرح هایی ست که برای ایجاد فضای بیشتر در کابینت اجرا میشود و علاوه بر زیبایی،بهینه سازی در فضای آشپزخانه را به ارمغان می آورد. جنس اکسسوری ها یا کف مفتولی و یا کف چوبی است که در کابینت آشپزخانه تعبیه میشوند و برای نگهداری وسایل و دسترسی آسان تر در فضای کابینت استفاده میشوند.

اکسسوری های آشپزخانه دارای امکاناتی هستند که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های آشپزخانه برای نگهداری ظروف و مواد غذایی می باشد. اگر کابینت فضای کافی برای نگهداری وسایل نداشته باشد، موجب بهم ریختگی و شلوغی در فضای آشپزخانه میشود. بنابراین کابینت ها باید امکاناتی برای استفاده بهینه از فضا را داشته باشند تا هم نظم و ترتیب در آشپزخانه ایجاد کنند و هم فضای آن را زیباتر نشان دهند.

++

سبد سوپر

کابینت های امروزی این حس را ایجاد می کنند که  با کوچکترین انبار جهان روبرو هستید و چه راه حل های، هوشمندانه تری برای به حداکثر رساندن فضای کوچک خود نیاز دارید ، یا اینکه صرفاً بخواهید انبار خانه خود را با کارایی بیشتر و سازمان یافته تر جلوه دهید ، این محصولات و ایده های هوشمند باعث صرفه جویی در فضا مناسب شما هستند.

این کمدهای چوبی که در انواع مختلفی از قد و اندازه موجود است ، فضای ذخیره سازی کابینت شما را به سرعت دو برابر می کند. این طراحی مبتکرانه به دو روش کار می کند: اول ، واحدهای قفسه بندی را به گونه ای ارائه می دهد که می توانید در قسمت داخلی درهای کابینت هم  قفسه های خود را نصب کنید ، همچنین یک فضای قفسه اضافی در هر دو طرف به شما می دهد.

دوم ، این شامل یک قفسه تاب دار است که به یک تقسیم کننده مرکزی در کابینت شما نصب می شود (در بعضی موارد ، ممکن است لازم باشد یکی از اینها را ابتدا نصب کنید) برای ایجاد یک قفسه متحرک که روی آن از بالای موجود موجود است که می توانید آن را تاب دهید. از یک طرف به طرف دیگر .

اکسسوری ریلی

به محض شروع استفاده از این سبدهای مفتولی و فولادی که به شما مکانی برای قرار دادن  وسایل آشپزخانه می دهد ، دیگر مجبور نخواهید شد که در پشت قفسه های انبار خود حفاری کنید. آنها نه تنها با فکر ذخیره سازی، فضای عمودی انبار شما را افزایش می دهند ، بلکه این طراحی هوشمندانه دسترسیشمارا به فضاهای ذخیره شده در هر لایه را در هر زمان آسان می کند . 

از این فضا میتوانید برای نگهداری از مجموعه ادویه جات یا مواد غذایی دیگر استفاده کنید و از فضای کم بهترین استفاده را کنید.  بعلاوه ،گونه از این این اکسسوری ها وجود دارد که دیگر نیازی به سوراخ کاری یا نصب دائمی چیزی نیستید ، برای مستاجران یک گزینه جذاب است.

7
aristokraft-cabinetry-supercabinet-masterbrand-cabinets-inc-img_ae51d7b30c93d471_9-8188-1-484c26a
modular-kitchen-drawers-1507188241-3376206
spice-rack
قفسه ریلی

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم