کابینت پلی گلاس

کابینت پلی گلاس از قرار دادن لایه ای نازک از پلی استر بر روی یک طرف ام دی افی که دو طرف آن با ملامین پوشیده شده ساخته میگردد.

وجود این لایه پلی استر بر روی سطح کابینت باعث شده این کابینت ها در مقابل خط, خش, رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشند و نسبت به کابینت هایگلاس مناسب تر باشند.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد کابینت پلی گلاس این است که میتوان حالت مات و براق را به طور همزمان بر روی سطح آنها ایجاد نمود.

این کابینت ها در طرح ها و رنگ های مختلفی فراوری میشوند و با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی دارند.

 

‌ام‌دی‌اف پلی گلاس

در ‌ام‌دی‌اف ‌های پلی گلاس، یک لایه ۷۵ میکرونی از پلی استر بر روی سطح یک طرف ورق ‌ام‌دی‌اف دو رو ملامین پرس شده است و رنگ نهایی صفحه توسط رنگ لایه ملامین که روکشی از پلی استر دارد، تعیین می‌شود و به مرور زمان نیز هیچ تغییر رنگی در ورق‌های ملامین و پلی گلاس ایجاد نمی‌شود.
مقاومت سطح این ورق‌ها در برابر خراش به اندازه‌ای بالاست که به شما اجازه می‌دهد با یک اسفنج سطوح را بدون ایجاد خراش تمیز کنید.

PolyGloss

PolyGloss

رنگ‌ بندی پلکسی گلاس

رنگ بندی ورق پلکسی گلاس بسیار متنوع می باشد. با این حال رنگ‌های استاندارد که معمولاً شامل قرمز، سبز، زرد، آبی، نارنجی و قهوه‌ای هستند، کاربرد بیشتری دارند.

با توجه به این که این ورق‌ها تا حد زیادی نور را از خود عبور می‌دهند، از آن‌ها در ساخت مواردی مانند لوستر و آباژور نیز استفاده می‌شود و به این دلایل بسیاری به دنبال خرید پلکسی رنگی هستند.

هرچه ضخامت ورق پلکسی گلاس بیشتر باشد، میزان نور عبوری از آن نیز کاهش می یابد.

از آنجایی که این ورق‌ها توسط تولیدکننده‌های مختلف در بازار پخش می‌شوند، ممکن است تفاوت‌های اندکی در رنگ بین این ورقه‌ها و دسته‌بندی این رنگ‌ها وجود داشته باشد.

اما می‌توانید مطمئن باشید که رنگ‌ها با افزایش ضخامت ورق پلکسی، تغییر نمی‌کنند.

پلی گلاس

پلی گلاس

ویژگی پلی گلاس

۱٫براقیت :  در حالت کلی پلی گلاس در میزان براقی، شفافیت و سطح بسیار صیقلی، حائز اهمیت می باشد.
۲٫خط و خش: اما پلی گلاس مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته یعنی اگر آن را با اسکاچ (نه سیم) تمیز کنیم آسیب نمی‌بیند و همچنین در مقابل اسیدهای آشپزخانه (مثل وایتکس و اسپری‌های تمیز کننده همه کاره…) مقاومت قابل قبولی و زمان طولانی‌تری کیفیت و جذابیت خود را حفظ می‌کند.
۳٫مات و براق: در ورق‌های پلی گلاس (مانند نیمن آلمان طرح فلش) ما روی یک ورق به طور همزمان حالت مات و براق را در کنار هم داریم که خود باعث زیبایی میشود.

PolyGloss

PolyGloss

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم