کابینت های رنگی پیشنهادی جذاب برای فرار از تکرار

طراحی کابینت‌های رنگی و شاد از گزینه‌هایی است که می‌تواند سبک زندگی را دستخوش تغییرات زیادی کند. زندگی روتین و یکنواخت امروزی و درگیری زیاد انسان با تکنولوژی، زمینه‌ساز بروز علائم اختلالات ذهنی شده است.

از طرفی می‌دانیم که رنگ و نور، از المان‌هایی هستند که تاثیرات آنها بر روان انسان ثابت شده‌اند.

همچنین، آشپزخانه‌ها از مکان‌هایی هستند که وقت زیادی را در آن‌ها می‌گذرانیم حالا فرض کنید که درمحیطی باشید که فقط رنگ سفید می بینید.

از این رو، انتخاب رنگ شاد برای کابینت و به کارگیری آن‌ها به جای کابینت‌های تکراری با رنگ سفید، موضوعی است که در این مطلب از طراحی دکوراسیون داخلی به آن خواهیم پرداخت.

زرد

xs113

رنگ مناسب برای دیوارها و کف آشپزخانه انتخاب کنید!

پس زمینه دیوار هر آشپزخانه، اولین بخشی است که باید به رنگ آن توجه کرد. اگر قرار است از یک رنگ شاد برای کابینت تا سالیان دراز استفاده کنیم، بهتر است رنگ دیوار آشپزخانه، رنگی خنثی باشد؛ چرا که استفاده از رنگ‌های خنثی، کمتر باعث دلزدگی و خستگی خواهد شد.
رنگ‌های خنثی می‌توانند رنگ‌های سفید، خاکستری روشن، کرم و یا حتی زرد ملایم را شامل شوند. هرچه این رنگ‌ها روشن‌تر باشند نیز قابلیت هماهنگی با کابینت های رنگی رنگی را بیشتر خواهند داشت.

کف آشپزخانه نیز لازم است که متناسب با رنگ‌هایی باشد که برای کابینت های رنگی رنگی قرار است استفاده شوند. بهترین انتخاب برای کف آشپزخانه، سرامیک و سنگ سفید است.

پارکت‌های چوبی نیز می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند و ظاهر شیکی را به خانه دهند. همچنین که استفاده از پارکت به دلیل حفظ گرمایی که دارد، حرارت آشپزخانه را بهتر حفظ خواهد کرد.

هرچند که برای همخوانی بیشتر بین طراحی کابینت های رنگی و شاد با کف آشپزخانه، همواره استفاده از قالیچه‌های رنگی را نیز خواهید داشت.

ام دی اف رنگی

ام دی اف رنگی

رنگ وسایل آشپزخانه!

نکته‌ای که در خصوص طراحی کابینت های رنگی و شاد وجود دارد، این است که رنگ کابینت‌ها باید با وسایل کاربردی و دکوراتیو آشپزخانه همخوانی داشته باشد.

بنابراین، اگر یخچال، ماکروویو، لباسشویی و دیگر وسایل را تهیه نکرده‌اید، می‌توانید با دست باز در انتخاب رنگ مناسب برای کابینت های رنگی رنگی عمل کنید؛

اما اگر این وسایل را از پیش داشته‌ و اکنون قصد طراحی کابینت های رنگی و شاد را دارید، باید بدانید که لازم است هزینه‌هایی را برای هماهنگی دکوراسیون با کابینت‌ها متقبل شوید.

البته اگر رنگ وسایل آشپزخانه‌تان متشکل از رنگ‌های خنثی مثل سفید یا خاکستری باشد، جای نگرانی زیادی وجود نخواهد داشت!

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم