دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

آشپزخانه ایی کوچک و مدرن که از آنچه که می بینید به دلیل طراحی زیبا و مدرن و همچنین سقف بلندی که دارد بزرگتر معلوم می شود و در حقیقت از آشپزخانه های کوچک محسوب می شود.

بیایید اصول اولیه طراحی مدرن و دلیل استفاده از آن در آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک را به شما معرفی کنیم که عبارتند از :

استفاده از رنگ های روشن باعث زیبایی و بزرگ جلوه دادن آشپزخانه می شود. وجود سقف بلند در آشپزخانه های کوچک و حذف و پاکسازی کابینت های قدیمی و تیره رنگ نیز بسیار در این امر موثر است.

استفاده از چوب ارزش و گرمای خاصی را در آشپزخانه به ارمغان می آورد .لوازم جانبی وینیج باعث ایجاد سرگرمی در آشپزخانه های کوچک می شوند .

میز نهار خوری در آشپزخانه کوچک

میز نهار خوری را سعی کنید در گوشه ایی از آشپزخانه قرار دهید تا جای زیادی را اشغال نکند . هماهنگی رنگ کاغذ دیواری با مبلمان موجود در آشپزخانه که باعث مدرن شدن آشپزخانه می شود .

استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

رنگ های آبی روشن ، زرد و نارنجی از جذاب ترین و زیباترین رنگ ها در آشپزخانه های کوچک مدرن می باشند و به شدت از آنها استفاده می شود .

از کاشی های هندسی زیبا برای زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه استفاده کنید . ترکیب دو رنگ سبز و فیروزه ایی با رنگ کابینت های چوبی و لوازم جانبی از جنس استیلی عالی است.

اشپزخانه

اشپزخانه

استفاده از پنجره هایی برای ایجاد نور بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

وجود کابینت های زرد کمرنگ که بنظر می رسد فضای آشپزخانه بسیار مدرن و بزرگ است . کابینت های که به رنگ آبی کم رنگ (فیروزه ایی) هستند باعث منعکس نور خورشید که از طریق پنجره وارد آشپزخانه می شوند و در نتیجه باعث گسترش فضای آشپزخانه می شود .

ایده های دکوراسیون آشپزخانه کوچک با مفهومی روشن

موثرترین راه برای تغییر آشپزخانه کوچک به آشپزخانه بزرگ با فضایی باز و آزاد ، افزایش ارتفاع سقف و حذف دیوارهای غیرضروری می باشد . آشپزخانه کوچک ولی با محیطی باز و حذف دیوارهای اضافی ایده ی مناسبی است.

ایجاد فضای باز در آشپزخانه با حذف دیوارهای اضافی و ایجاد اوپن کوچک برای احساس داشتن آشپزخانه ایی مدرن و زیبا را فراموش نکنید.

اگر شما دیوارهای اضافی را از آشپزخانه خود حذف کرده اید می توانید همانند عکس شروع به فراهم آوردن دکوراسیون جدید در دیگر اتاق ها برای زیبایی هرچه بیشتر نمایید .

قفسه های شناور اصطلاحی که طراحان برای شلف ها به کار می برند که هم در آشپزخانه و هم در اتاق نشیمن تقسیم شده است که باعث زیبا چندین برابر این خانه مدرن شده است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم