دکوراسیون اتاق کودک با ام دی اف

ام دی اف یکی از سطوح پرطرفدار چوبی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است و کاربردهای متنوع و بسیار گسترده آن باعث شده است که طراحان و تولیدکنندگان لوازم چوبی و همچنین مشتری‌های آن‌ها، هر چه بیشتر به استفاده از این نوع چوب روی بیاورند.

دکوراسیون اتاق کودک با  ورق های ام دی اف یکی از آن مواردی است که این روزها بسیار محبوب شده و افراد زیادی در صدد طراحی اتاق کودکشان با ام دی اف هستند
وقتی صحبت از چیدمان منزل می شود، چیدمان اتاق کودک احتمالا از نظر دیده شدن جزو اولویت های اصلی نیست، اما با توجه به روحیه ی لطیف بچه‌ها، دیزاین و آماده سازی اتاق کودک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کودک ممکن است ساعات زیادی رو در اتاقش سپری کند از این رو بهتر است در انتخاب رنگ اتاق خواب، محل قرار گیری تختخواب و لوازم دیوارکوب و محل قرارگیری کمد ها دقت زیادی به خرج دهیم.

تمامی این موارد بر شادابی و روحیه‌ی کودکان تأثیر می‌گذارد. همینطور باید تمام لوازم و طراحی اتاق کودکان متناسب با سن اونها باشه.

 

موارد طراحی دکوراسیون اتاق کودک با ام دی اف

با استفاده از ام دی اف می‌توان تختخواب‌های بسیار زیبا و متنوعی ساخت و روکش‌های رنگارنگ ام دی اف باعث می‌شود که این نوع چوب برای طراحی اتاق کودک بسیار مناسب باشد.

ام دی اف یا همان MDF (مخفف واژه «تخته فیبر با چگالی متوسط، موارد استفاده زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد و روکش آن دارای تنوع رنگ گسترده‌ای است.

به همین خاطر، ام دی اف یکی از گزینه‌های مناسب و محبوب برای طراحی دکوراسیون اتاق کودکان به شمار می‌رود.

از ام دی اف می‌توان در طراحی و تزیین دیوار‌های اتاق، ساختن تختخواب، ساختن میز مطالعه یا میز و صندلی کودکان و طراحی و ساخت کمد و کتابخانه کودکان استفاده کرد.

البته موارد استفاده ام دی اف بسیار گسترده است و در این پست ما تنها به موارد پر استفاده و مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کودک با ام دی اف می‌پردازیم.

 

 

xs105

 

 

تختخواب کودک با ام دی اف

با استفاده از ام دی اف می‌توان تختخواب‌های بسیار زیبا و متنوعی ساخت و روکش‌های رنگارنگ ام دی اف باعث می‌شود که این نوع چوب برای طراحی اتاق کودک بسیار مناسب باشد.

با وجود ام دی اف ساختن این نوع تختخواب بسیار راحت است و ام دی اف مقاومت زیادی در برابر ضربات و خوردگی‌ها دارد.

تختخواب‌های چند طبقه ام دی اف برای اتاق خواب‌هایی برای دو کودک یا بیشتر، بسیار مناسب هستند. این روزها مدل‌های فانتزی بسیار متنوعی از تختخواب‌های چند طبقه‌ ام دی اف ساخته می‌شوند.

 

pink

pink

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم