کمد دیواری ام دی اف

یکی از ضروری ترین مبلمان و وسایل خانگی، به طور حتم یک کمد لباس با متریال ام دی اف است. زمانی که صحبت از لوازم اتاق خواب می شود، بعد از سرویس خواب، به یک کمد مناسب احتیاج خواهیم داشت.

امروزه کمدهای لباس در انواع مدل ها و سبک ها تولید می شوند. به طور کلی کمدها به دو صورت کمدهای معمولی MDF و کمدهای دیواری MDF وجود دارند.

یکی از مزیت های کمدهای معمولی، قابل حمل بودن آنها است ولی کمدهای دیواری بر روی دیوار اتاق نصب می شوند، البته این نوع کمدها نسبت به کمدهای معمولی کاربرد بیشتری دارند.

انتظارات از یک کمد دیواری

اگر می خواهید کمدی برای خانه شخصی خودتان تهیه کنید که بتواند تمامی نیازهای تان را برآورده کند، فضای کمی اشغال نماید، از نظر زیبایی شناسی معماری داخلی و عناصر تزئینی، خانه شما را پوشش دهد، خرید یک مدل کمد دیواری ام دی اف بهترین انتخاب است.

کمدهای دیواری به صورت یکپارچه با دیوار اتاق بوده و فضایی مناسب برای نگه داری لوازم ارائه داده و هماهنگ با سبک معماری خاص هر خانه ساخته می شوند.

البته برای تهیه ی یک مدل کمد دیواری ام دی اف، باید هزینه ی بیشتری نسبت به یک کمد معمولی صرف کنید ولی این تفاوت قیمت ارزش آن را خواهد داشت.

مزیت های کمد دیواری ام دی اف

ذخیره سازی فضای بیشتر

کمدهای معمولی در سایزهای مشخصی تولید می شوند و تعداد درب های محدودی دارند.

ارتفاع این کمدها هم برای این که با تمامی خانه ها سازگاری داشته باشند، ارتفاع کمی دارند.

کمدهای معمولی را در هر کجا که قرار دهید، فضای بین دیوار و کمد بلا استفاده خواهد ماند. ولی در کمدهای دیواری این فضاها به طور کامل پوشش داده می شود.

کمدهای دیواری از یک گوشه ی دیوار تا جایی که امکان دارد یا احتیاج داریم امتداد پیدا می کنند و از روی زمین تا سقف را برای ذخیره سازی لوازم به کار می گیرند. این کمدها فضای بسیار بیشتری از کمدهای معمولی در اختیار ما می گذارند و این مزیت، باعث برتری کمدهای دیواری می شود.

 

 

اتاقی تمیزتر مرتب تر با کمد دیواری

همانطور که اشاره کردیم، در کمدهای معمولی فضای خالی بین دیوار و کمد باقی می مانند که باعث می شود گرد و غبار و حتی حشرات و میکروب ها در آنجا تجمع کنند و تمیز کردن آن مشکل خواهد بود و این مساله از نظر بهداشتی یک نکته ی منفی است.

در کمدهای دیواری با این مشکل کمتر مواجه خواهید شد و حتی تمیز کردن آن نیز راحت تر از کمدهای دیگر است.

 

کمد دیواری

کمد دیواری

عمر بیشتر کمدهای دیواری

کمدهای معمولی به خاطر این که در گذر زمان جابجا می شوند، بنابراین قطعات آن به مرور شل شده و عمر و کیفیت آن کم می شود.

در کمدهای دیواری، چون قطعات به دیوار وصل می شوند و امکان تکان خوردن آن وجود ندارد، پس عمر و دوام بیشتری هم خواهند داشت.

مخفی سازی ایرادات معماری خانه

قرار دادن کمدهای معمولی در برخی اتاق ها به سختی انجام می گیرد. به عنوان مثال در اتاق هایی که سقف آنها شیب دارند یا یک ستون در بخشی از اتاق وجود دارد که اجازه نمی دهد که به راحتی وسایل را در آن قرار دهیم.

در این گونه اتاق ها، می توان از یک مدل کمد دیواری ام دی اف استفاده کرد و هم این ایرادات معماری را پوشش داد و هم فضای ذخیره سازی زیادی به وجود آورد.

طراحی مخصوص اتاق

با استفاده از کمدهای دیواری می توان طرحی خاص برای اتاق طراحی کرده و دکوراسیون اتاق را با سلیقه و خلاقیت خود تزئین کنید.

این کمدها به هیج وجه به عنوان وسیله ای اضافی در اتاق دیده نخواهند شد و به صورت یک پارچه با اتاق هماهنگی کاملی به وجود خواهد آورد. طراحان داخلی هم به این علت، کمدهای دیواری را گزینه ای مناسب تر و زیباتر برای اتاق می دانند.

 

کمد دیواری

کمد دیواری

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم