دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

در آشپزخانه های بدون اپن شما اغلب تنها یک دیوار دارید که می توانید برای کابینت هایش برنامه ریزی کنید.

اینجاست که برای استفاده حداکثری از فضایی که در اختیار دارید تمام خلاقیت خود را به کار می برید، چرا که اغلب اینگونه آشپزخانه ها کوچک هستند.

در دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن تقریبا تمام اشپزخانه شما از اتاق نشیمن پیداست، پس رنگ کابینت، طرح کاشی ها، دستگیره ها و لوازم خانگی مانند یخچال، گاز و سینک، همه مهم هستند.

همچنین باید سعی کنید ارتباط و هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با فضای روبرویش حفظ شود.
اگر به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج ندارید، برای قسمت بالای کابینت ها، از شلف ها و قفسه های باز استفاده کنید.

قفسه ها وسایل ضروری را در دسترس شما قرار می دهند و به خوبی می توانند محلی برای قرار دادن چاقوها، ظروف خاص، کتابهای آشپزی و حتی ظروف تزیینیتان باشند.

برعکس آن در صورتی که فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج دارید، می توانید کابینت هایتان را تا سقف گسترش بدهید و از فضایی که در اختیارتان قرار می دهد، به نحو احسن بهره ببرید.

نورپردازی آشپزخانه

در آشپزخانه های بدون اپن طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید.

موقعیت آشپزخانه در منزل

آشپزخانه باید در قسمت شمالی- جنوبی یا شمالی- غربی باشد چون با آشپزی کردن درون آشپزخانه گرم می‌شود.

بنابراین آشپزخانه باید در قسمت سرد منزل ساخته شود و اگر امکان ساختن آشپزخانه در این قسمت ها واقع نشود باید از طریق بالکن به محیط باز راه پیدا کند.

مکان آشپزخانه بایست کنار اتاق غذا خوری و سالن پذیرایی واقع شود.

لزوم جریان داشتن هوا

از ویژگی های یک آشپزخانه خوب می توان به جریان داشتن هوا در آشپزخانه اشاره کرد که گرما و بوی حاصل از آشپزی را به بیرون انتقال می دهد.

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

از مهمترین لوازم در هر آشپزخانه ای کابینت ها می‌باشند. بهتر است اول برای دیزاین آشپزخانه منزلتان کابینت هایی انتخاب کنید که طرح های زیبا و متفاوت داشته باشد.

برای زیبا تر کردن دکوراسیون آشپزخانه هایی که اپن ندارند می توان از یک میز ناهار خوری بسیار شیک و متفاوت استفاده کرد. سعی کنید میز ناهار خوری که انتخاب می کنید از لحاظ طرح و رنگ با دیگر لوازمی که در آشپزخانه وجود دارد هماهنگ باشد.

در صورتی که آشپزخانه شما دلگیر و تاریک است آشپزخانه را رنگ کنید.

به کار بردن رنگ های سفید و کرم در آشپزخانه و کابینت ها می‌تواند آشپزخانه شما را زیباتر و شیک تر کند و همچنین باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر دیده شود.

روح و قلب هر منزلی آشپزخانه می‌باشد که دیزاین و رنگ های به کار برده شده در آن می‌تواند بر روی روحیه همه افراد خانه اثر بگذارد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم