سبک چیدمان خانه دواین جانسون

سبک طراحی فرانسوی چیست؟

سبک طراحی و دکوراسیون کشور فرانسه، مبلمان را برای ایجاد احساس راحتی به یک فضای زندگی اضافه می کند.

سبک مدرن فرانسوی چیست؟

رنگ طلایی ما را به سبک های کلاسیک فرانسوی مخصوصاً سبک “باروک” برمی گرداند. ویژگی آن لوکس بودن و عجیب بودن است. و از آنجا که طراحی مدرن فرانسوی در مورد سادگی است. ما هنوز هم از برخی طلاها در آن استفاده می کنیم تا به طراحی کلی ظرافت بیفزاییم.این سبک مشابه با سبک های طراحی داخلی مدرن انتقالی می باشد.
سبک محلی فرانسوی ترکیبی دگرگون شده، با عناصر طراحی داخلی خانه های روستایی و عوامل فریبنده معرفی می شود. این سبک ترکیبی متنوع و در عین حال متناسب از کنارهم  قرار دادن اجزا است.

سبک فرانسوی

طراحی داخلی به سبک انتقالی چیست؟

اصطلاح “طراحی انتقالی” اغلب توسط طراحان داخلی برای ترکیب عناصر مدرن و سنتی در یک اتاق استفاده می شود، اساساً با ترکیب این دو سبک، یک فضای منسجم طراحی میکنیم.

آیا انتقالی هنوز به سبک است؟

دکوراسیون انتقالی خطوط کلاسیک سبک های سنتی را حفظ می کند ، اما رنگ و مبلمان به طور معمول در این سبک از نظر ظاهری مدرن تر هستند.تفاوت سبک سنتی و انتقالی این است که  فضاهای سنتی به پایه رنگ های خنثی کرم ، بژ و خاکستری شناخته می شوند. سبک انتقالی ترکیبی از مبلمان کلاسیک و مدرن را به پایان می رساند. از آنجا که سبک انتقالی بیشتر به طراحی معاصر متمایل است ، ظاهر آن کمتر آراسته و کمی آرام تر است.

سبک انتقالی

راک سوپراستار ۴۸ ساله ملک خود را حدود  ۲۷٫۸ میلیارد دلار برای برای یک ملک مخصوصاً مجلل در پارک بورلی جمع کرد که در کوههای بالای بورلی هیلزپرداخت کرد.مساحت بیش از ۳٫۶ هکتار قابل استفاده در یکی از خصوصی ترین بخشهای محله ، در لیست قبلی این خانه به عنوان “یک استراحتگاه کامل” توصیف شده است. این اغراق نیست ، زیرا ملک مجلل شامل امکانات رفاهی کاملاً شایسته ای است: یک سالن ورزشی در کلاس جهانی ، زمین تنیس در اندازه کامل ، یک زمین بیس بال در خانه ،ده ها درخت زیتون ، آسانسور ، فیلم تئاتر ، یک استودیوی موسیقی  به علاوه استخرهای شنا در محیط داخلی و خارجی خانه.

قبل از آن ، این املاک متعلق به راک الکس ون هالن بود ، که این مکان را در سال ۱۹۹۳ ساخت. این هتل به سبک مدیترانه ای دارای یک عمارت اصلی و یک مهمانسرای جداگانه با مساحت ۹۲۰۰ متر مربع است که مجموعاً نزدیک به ۱۸۰۰۰ فوت مربع مساحت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم