نکاتی  برای آشپزخانه بهتر

آشپزخانه های امروزی اغلب قلب خانه هستند. بنابراین ، برای اطمینان از یک آشپزخانه زیبا و بسیار کاربردی ، برنامه ریزی دقیق لازم است. در اینجا ۲۰ نکته وجود دارد که باید هنگام طراحی آشپزخانه خود به آنها توجه کنید.

استفاده بهینه

به چگونگی و مکان استفاده از وسایل فکر کنید. غذاها و کاسه های صبحانه را نزدیک میز صبحانه نگهداری کنید. بسته بندی و ظروف پلاستیکی را در یک محل مفید نگه دارید. ظروف را در نزدیکی ماشین ظرفشویی قرار دهید تا روند تخلیه آسان شود.

ارتفاع مناسب مایکروویو را پیدا کنید

ارتفاع و مکان صحیح اجاق مایکروویو ممکن است بسته به سرآشپز یا شخصیت دوستدار آشپزخانه متفاوت باشد. برای بزرگسالان ، ۱۵ اینچ بالاتر از سطح پیشخوان ، ارتفاع مایکروویو مناسبی است. برای کودکان ، تنظیمات زیر میز ممکن است ایمن تر و مناسب تر باشند.

بازیافت را آسان کنید

یک کابینت را به ظروف جداگانه برای شیشه ، پلاستیک و فلز مجهز کنید. یک کشوی اضافی می تواند روزنامه های قدیمی را در خود جای دهد.

یک نقطه کانونی پیدا کنید

کف های فانتزی ، کاشی هایی با طرح های شلوغ، هودهای با اندازه قابل توجه ، کابینت های روشن آشپزخانه و الگوهای آشپزخانه که شلوغ هستند ، چشم را اذیت می کنند. در طراحی آشپزخانه خود یک نقطه کانونی انتخاب کنید و آن قسمت را با چند جزئیات آرام و چشم نواز دیگر تکمیل کنید

در آشپزخانه کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید

طرح های رنگی تیره فضای کوچکی را که در حال حاضر کوچک است کاهش می دهد و باعث جذابیت کمتری می شود. از سایه های ملایم روی کابینت آشپزخانه و نور طبیعی برای گسترش بصری یک اتاق کوچک استفاده کنید. استفاده از کابینت هایی با ام دی اف رنگ روشن و طرح چوب باعث جذابیت بیشتر و البته روشن شدن محیط آشپزخانه میشود.

اشپزخانه

اشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم