معایب کابینت هایگلاس

تاثیر رطوبت بر روی کابینت های هایگلاس

این کابینت ها از کابینت های ام دی اف مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت نشان می دهند اما اگر بخشی از روکش این کابینت ها آسیب ببیند، امکان رطوبتی شدن در این کابینت ها وجود دارد.

تیزی لبه های این کابینت ها

نه تنها این مدل کابینت ها بلکه اکثر کابینت ها این مشکل را دارند، اما در کابینت های هایگلاس لبه ها کمی تیز تر از سایر کابینت ها می باشد. نکته ی مهمی که در کابینت های هایگلاس وجود دارد این است که به دلیل داشتن روکش گلاس، این کابینت ها قابل سمباده کشی نیستند. شما می توانید برای رفع این مشکل از محافظ های پلاستیکی در قسمت های تیز کابینت استفاده کنید

خش شدن و لک افتادن روی کابینت هایگلاس

کابینت های هایگلاس دارای سطحی صاف صیقلی و درخشان می باشد که این ویژگی باعث می شود کمی زودتر از دیگر انواع کابینت ها خش و یا لک شود. اخیرا جنس هایی با کیفیت بالا ساخته شده که آسیب پذیری کمی دارند و به راحتی خش نمی شوند. همچنین شما می توانید با گرفتن نور بر روی کابینت از سالم بودن سطح آن اطمینان حاصل کنید.

نوع ورق این کابینت ها

کابینت های هایگلاس معمولا یک طرفه می باشد، یعنی فقط یک طرف آن روکش گلاس دارد. این موضوع گاهی دردساز می شود که برای حل این مشکل کافی است که ورقه ها را دوبل کنید که ضخامت کار کمی افزایش پیدا می کند. این مسئله زمانی دردساز می شود که کمد و یا کابینت شما از دو طرف قابل مشاهده باشد.

 

هایگلاس

هایگلاس

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم