رنگ زرد و طوسی در طراحی داخلی

استفاده از رنگ طوسی در آشپزخانه‌ها امروز بسیار متداول شده است.
چرا که آشپزخانه مکانی برای گردآوری بسیاری از وسایل است و استفاده از رنگ طوسی حس دعوت‌کنندگی و گرما را انتقال می‌دهد.
بسیاری از افراد در انتخاب رنگ زرد تردید دارند اما وقتی آن را در ترکیب با رنگ طوسی به کار می‌برند و با استفاده  رنگ زرد و طوسی در طراحی  مشکل به کلی مرتفع می‌شود.
می‌توانید با استفاده از رنگ طوسی با تناژ متوسط و زرد روشن یک فضای شاد بیافرینید.
zard

zard

طراحی داخلی سالن پذیرایی زرد و طوسی

سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی داخلی این بخش از منزل حساسیت لازم را به خرج دهید.
اگر تمایل دارید برای دیزاین داخلی سالن پذیرایی از رنگ های طوسی و زرد استفاده نمایید.
می توانید رنگ مبلمان و فرش و سایر وسایل را از بین طیف های مختلف رنگ طوسی انتخاب نمایید و رنگ جزئیات نظیر تابلوها و سایر وسایل تزیینی را زرد انتخاب کنید.
همچنین اگر ترجیح می دهید از رنگ زرد در طراحی داخلی استفاده بیشتری داشته باشید می توانید رنگ دیوارها و رنگ مبلمان را زرد را انتخاب نمایید.
رنگ طوسی و زرد در کنار یکدیگر ترکیب بی نظیری را ایجاد می کنند و اگر شما تمایل دارید سالن پذیرایی منزل تان دیزاینی خیره کننده داشته باشد بهتر است از ترکیب این دو رنگ خاص و جذاب استفاده نمایید.
2021 color

2021 color

کابینت زرد و طوسی

رنگ کابینت رکن اصلی نمای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه است .
کابینت زرد و طوسی در سبک کلاسیک و همچنین دکوراسیون های مدرن آشپزخانه جز ترکیب رنگ هایی هستند که همیشه نزد افراد محبوب بوده است و خواهد بود.
آشپزخانه محیطی است که بسیاری از افراد مخصوصا خانم های خانه دار اوقات زیادی از وقتشان را برای پخت و پز، شستن ظرف ها و … در آن صرف می کنند پس بنابراین انتخاب رنگ آن بسیار مهم است.
رنگ زرد صمیمیت و گرما در فضای آشپزخانه ایجاد می کند . رنگ طوسی مورد توجه همه ی مردم قرار دارد چرا که ترکیب آن با رنگ های دیگر باعث می‌شود که یک هارمونی دلنشین را به وجود بیاورد.
امروزه رنگ طوسی طرفداران بیشتری دارد و از آن استقبال بهتری می کنند که ترکیب آن با کابینت ام‌دی‌اف زرد بهتر می شود.
این ترکیب مناسب برای آشپزخانه هایی که کوچک هستند و نور کافی در دسترس ندارند بهتر است زیرا باعث بزرگ دیده شدن فضا و دلباز جلوه دادن محیط می شود.
زرد

زرد

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم