ترمیم صفحه کابینت ام دی اف

ترمیم صفحه کابینت بسته به میزان نفوذ آب به ورق های ام دی اف ممکن است.همان‌طور که می‌دانید ام دی اف از چند لایه تشکیل شده است، اگر رطوبت از کنار لایه اول (که کمی محکم‌تر از بقیه است) به داخل نفوذ کند، باعث انبساط آن‌ها شده و سطح، کم کم باد می کند.

حالا هر چقدر مدت طولانی‌تری بگذرد و هر روز رطوبت به این قسمت برسد، میزان آسیب بیشتر شده و به لایه‌های پایین‌تر می‌رود و ترمیم ام دی اف باد کرده ممکن نخواهد بود و باید قسمتی که خراب شده را جدا کنید و همرنگ با بقیه کابینت‌ها یا میز‌ها، قسمت جدیدی را نصب کنید.

در کنار تمام مواردی که نام بردیم، باز هم توصیه می‌کنیم که قبل از خراب شدن ام دی اف، از رطوبت جلوگیری کنید و به طور کلی برای بالا بردن عمر کابینت‌های آشپزخانه خود و حفظ ظاهر زیبای آنها، نکات زیر را در نظر بگیرید:

در کابینت‌های ام دی اف، اشیاء و وسایل خیلی سنگین قرار ندهید، چرا که ممکن است طبقه ام دی اف، خم شده یا اینکه بشکند. هر چند که تعویض طبقه‌های میانی آسان است ولی تعویض طبقه‌های کف کابینت مشکل است و هزینه بیشتری لازم دارد.

اگر برای ساخت کابینت‌های آشپزخانه خود، نظارت دارید، از پیمانکار بخواهید که سینک ظرفشویی را با دقت نصب کند تا رطوبت از کنار آن به کابینت‌ها نفوذ نکند. اگر هم خانه را خریده‌اید و کابینت‌ها از قبل ساخته شده‌اند، می‌توانید با استفاده از چسب ضد آب، درز‌های اطراف سینک را بپوشانید. این کار را با ظرافت انجام دهید که نتیجه کار، تمیز باشد.

برای اجاق گاز‌های توکار هم مانند سینک ظرفشویی، از چسب ضد آب استفاده کنید.

اگر یراق و نوار‌های اطراف کابینت و میز‌ها شکسته یا جدا شده، آن را در اسرع وقت تعویض کنید یا بچسبانید.

حتماً وقت نظافت، قسمت‌های زیر کابینت را تمیز کرده و بررسی کنید که لانه مورچه و حشرات دیگر نشود زیرا این حشرات ام دی اف را از بین می‌برند.

کابینت‌ها و میز‌های ام دی اف را با آب نشویید.

 

ترمیم صفحه کابینت ام دی اف

ترمیم صفحه کابینت ام دی اف

ترمیم صفحه کابینت ام دی اف

ترمیم صفحه کابینت ام دی اف

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم