ایده های آشپزخانه مینیمال با استفاده از ام دی اف

برای بسیاری از خانواده ها ، آشپزخانه نقطه کانونی خانه است. نه تنها والدین هر هفته ساعت ها به پخت و پز می پردازند، کودکان برای صرف میان وعده بعد از مدرسه یا حتی برای انجام تکالیف در خانه به کنار آشپزخانه می روند. اهمیت آشپزخانه در فعالیت های روزمره به این معنی است که می تواند با ساده سازی فضا باعث ایجاد احساس راحتی شود.

در این آشپزخانه، سادگی واقعاً از هر زاویه ای می درخشد. دستگیره های کشوها و رنگ کاملاً سفید فضا این آشپزخانه را فوق العاده زیبا و مدرن نشان می دهد. علاوه بر این، چراغ هایی که از سقف معلق هستند، لمس زیبایی را ایجاد می کنند که تم زیبا و تمیز مدرنیسم را صدا می کند.رنگ سفید راهی آسان برای انتقال مینیمالیسم (MINIMALISM) است.

اشپزخانه مینیمال

اشپزخانه مینیمال

رنگ در آشپزخانه به سبک مینیمال

معمولا در این سبک آشپزخانه از رنگ های سفید، مشکی یا خاکستری استفاده می شود. ام دی اف های استفاده شده در کابینت های آشپزخانه نیز معمولا سفید و مشکی هستند.

جزئیات تأثیرگذار

سفید و خاکستری گزینه های معمولی آشپزخانه هستند ، اما اگر با جزئیات مناسب تقویت شوند می توانند منحصر به فرد و خارق العاده به نظر برسند. در این آشپزخانه مینیمالیستی می بینید که موارد اضافی ظریفی وجود دارند که فضا را برجسته می کنند. صندلی های چوبی و لامپ های آویز، از دکوراسیون موجود آشپزخانه تعریف می کنند و به آشپزخانه جلوه شخصی می دهند.

مینیمال

مینیمال

نور طبیعی

یک آشپزخانه باید مکانی گرم و آرامش بخش باشد که نور طبیعی زیادی را وارد فضا کند. وقتی روی این کار تأکید می کنید، نتایج باورنکردنی می گیرید. پنجره های بزرگ نور خورشید زیادی را منعکس میکنند، که باعث می شود این آشپزخانه فوق العاده ساده و به خصوص دنج و حتی رویایی به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم