کمد دیواریMDF

در اغلب خانه های ایرانی کمد دیواری ها به چشم می خورند و به دلیل استقبال زیاد از کمد دیواری امروزه تنوع مدل های کمد دیواری بیش از زمان های گذشته است و کمد دیواری ها در انواع طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف موجود هستند.

مدل کمد دیواری MDF

مدل های کمد دیواری MDF روی دیوار نصب می شوند و قسمت زیادی از دیوار اتاق را به خود اختصاص می دهند بنابراین انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری ام دی اف بهتر است با حساسیت زیادی انجام شود تا علاوه بر ایجاد فضای ذخیره سازی لازم برای وسایل در فضای اتاق های منزل شما دکوراسیونی شیک و متفاوت ایجاد شود.

کمد دیواری ها امروزه در انواع مدل های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری کشویی و … طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های کمد دیواری بهتر است با توجه به دکوراسیون داخلی منزل شما و کاربرد کمد دیواری انجام شود.

 

X37 minnesota

X37 minnesota

کمد های دیواری ام دی اف در انواع رنگ های تیره و روشن طراحی می شوند همچنین این مدل کمد ها مات هستند. بهتر است رنگ و اندازه کمد های دیواری را با توجه به ابعاد اتاقی که قرار است کمد را در آنجا نصب کنید انتخاب کنید.

کمد های دیواری با رنگ روشن برای اتاق های کوچک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند زیرا رنگ های روشن باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضاهای کوچک می شوند. در اتاق ها با ابعاد بزرگ تر می توانید از کمد دیواری MDF با رنگ های روشن و تیره استفاده کنید.

فضای ذخیره سازی برای وسایل یکی دیگر از مهم ترین نکات برای انتخاب طرح کمد های دیواری است توجه داشته باشید که قسمت داخلی کمد های دیواری به کمد و قفسه هایی کوچک تر تقسیم بندی می شوند و شما می توانید از این قسمت های تقسیم بندی شده برای قرار دادن انواع وسایل مورد نیاز و خصوصی خود استفاده کنید.

xp02

xp02

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم