نقطه ای که تختخواب خود را قرار می دهید بسیار مهم است

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که هنگام خواب شب ها همه چراغ ها را خاموش می کنند یا از کسانی هستید که یکی از چراغ های راهرو را روشن می گذارند؟ باید بگوییم که اگر چراغ را روشن بگذارید ، یا اگر اتاق خواب شما از بیرون روشن می شود ، ناخواسته کیفیت خواب خود را پایین می آورید.

دلیل این امر این است که هنگام خواب به یک محیط تاریک نیاز داریم تا هورمون ملاتونین ترشح شود که مسئول برنامه منظم خواب و برخاستن شدید است. اگر اتاق خواب شما سبک شود ، این هورمون به درستی ترشح نمی شود و صبح ها خسته از خواب بیدار می شوید. به طور خلاصه ، هنگام خوابیدن شب ها باید تمام چراغ ها را خاموش کنید.منطقه ای که در آن تختخواب خود را قرار خواهید داد تا تحت تأثیر نور و صداهایی که از خارج می آیند ، حداقل تأثیر بگذارد نیز بسیار مهم است.

چه یک اتاق خواب را با یک پنجره تزئین کنید و چه دو پنجره، تخت خواب شما نباید در سمت پنجره باشد. لبه های درب برای موقعیت قرارگیری تخت گزینه درستی نیست. تنها درصورتی که سر تخت خود را در موقعیتی قرار دهید که به دیوار تکیه داده و سایر قسمت های تخت آزاد باشد، بهترین کار خواهد بود.استفاده از تخت هایی با جنس چوب یا ام دی اف باعث میشود حس لمس طبیعت را همیشه در جریان اتاق خود احساس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم