رنگ سال ۲۰۲۱ از نظر شرکت شروین ویلیامز

به نقل از سایت housebeautiful موسسه دکوراسیون و رنگ شروین ولیامز Sherwin-William رنگ سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. بر اساس این نوشته این رنگ به دلیل روح آرام بخش و ساکنی که دارد در روزهای قرنطینه بهترین انتخاب برای خانه و دکوراسیون منزل است.

امروزه در کنار موسسه پانتون، موسسات و شرکت‌های دیگری نیز رنگ سال را بنا به حوزه کاری خود اعلام می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها شرکت شروین ویلیام است که در زمینه رنگ خانه فعالیت دارد.
این شرکت رنگ سال دکوراسیون منزل را بر اساس استفاده صعودی عموم افراد از آن رنگ در سال جاری اعلام می‌کند.

 رنگ سال چیست؟؟؟

شروین ویلیامز یک رنگ خنثی غنی و پررنگ را به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب کرد. او با الهام گرفتن از طبیعت سایه‌ای گرم و خاکستری از رنگ قهوه‌ای را که انعکاس نیاز ما به آرامش و طبیعت است؛ طراحی کرد.

رنگ سال برای همه ؟

رنگ سال ۲۰۲۱

رنگ سال ۲۰۲۱

 

با توجه به اینکه رنگ سال دکوراسیون بر اساس دو پارامتر یعنی روانشناسی رنگ و علاقه عمومی به استفاده از آن رنگ ( عمدتا در کشور ایالات متحده آمریکا ) انتخاب می‌شود، می‌توان گفت رنگ سال الزاما برای همه مناسب نیست و حتما رنگ زیبا و یا به اصطلاح امروزی لاکچری به حساب نمی‌آید.

با توجه به رنگ سال ۲۰۲۱ متوجه خواهید شد که این رنگ برای خانه‌هایی که متراژ کمی دارند اصلا مناسب نخواهد بود چرا که نور محیط را گرفته و فضا را کوچک تر نمایان می‌کند.

Urbane Bronze رنگ سال ۲۰۲۱ شد

شروین ویلیامز رنگ دکوراسیون سال ۲۰۲۱ را رنگ Urbane Bronze اعلام کرد. رنگ برنز شهری !

Urbane Bronze رنگی درخشنده با ته مایه خاکستری تیره و البته گرم است که کمک می‌کند تا پناهگاه شخصی خودتان را برای تامل و آرامش برگزینید !

رنگ سال 2021

رنگ سال ۲۰۲۱

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم