انواع دکوراسیون داخلی

Colony_armchair_2614.70_Cafe_Culture_.width-650.optimize

مدرن

واژه مدرن به طیف وسیعی از انواع دکوراسیون داخلی اطلاق می‌شود که در آن‌ها خطوط تیز، رنگ‌های ساده و تمیز و موادی مانند فلز، شیشه و فولاد به کار می‌رود. دکوراسیون مدرن در تمام عناصر تشکیل‎ دهنده خود و در چیدمان ساده است. بیشتر اوقات دکوراسیون مدرن «ساده و خلوت» توصیف می‌شود و در آن خرده‌ریز و وسایل کوچک به چشم نمی‌خورند.

معاصر

دکوراسیون معاصر با شیوه مدرن تفاوت دارد زیرا در هر زمانی، منطبق با مقتضیات همان زمان انجام می‌شود. تفاوت اصلی این دو شیوه دکوراسیون، این است که دکوراسیون مدرن دقیقا از آغاز قرن بیستم شروع شد اما دکوراسیون معاصر، سیال است و در هر زمان و مکانی –و حتی در هر شرایطی- می‎‌تواند با ذات آن فضا منطبق شده و کاملا متفاوت با انواع دیگر باشد. برای مثال، ممکن است دکوراسیون معاصر خطوط منحنی داشته باشد اما دکوراسیون مدرن این خطوط را کمتر دارد.

Embaixo da escada - Assim Eu Gosto!

مینیمالیست

مفهوم دکوراسیون مینیمال، حتی از دکوراسیون مدرن هم ساده‌تر است. در این نوع دکوراسیون که بیشتر در استرالیا رایج است؛ رنگ‌ها بسیار طبیعی و کمرنگ هستند، وسایل ساده و کوچک هستند و در تزئینات و لوازم، هیچ چیز اضافه یا زرق و برق‎‌داری به چشم نمی‌خورد، در دکوراسیون مینیمالیستی، هر چیزی فقط در صورتی وجود خواهد داشت که به کار بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم