از بین بردن خراش ورق های ام دی اف

اگر خراش سطحی در ورق های ام دی اف دارید می توانید مقداری ابلیمو ترش را با روغن مایع مخلوط کنید و با یک دستمال یا توپ پنبه به طرف خواب خراش  ام دی اف بکشید و اجازه دهید تا خراش ایجاد شده شکل اولیه خود را بگیرد و کاملا از بین برود.

اما اگر خراش های عمیق تری دارید میتوانید از مغز خشکبار استفاده کنید که برای رفع خراش بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر چند روش رفع خراش های عمیق تر به روی کابینت آشپزخانه و … مصنوعات چوبی را به شما آموزش می‌دهیم.

رفع خراش ام دی اف با واکس کفش

شما می توانید از واکس های بی رنگ یا رنگی برای از بین بردن خراش استفاده کنید به شرطی واکس رنگی استفاده کنید که هم رنگ با چوب شما باشد که این راه کار بسیار موثر است.

اکثر فروشگاه های لوازم چوبی فروش از این روش برای از بین بردن خش ها بر روی وسایلی که حین حمل و نقل به فروشگاه ایجاد شده استفاده می‌کنند.

رفع خراش ام دی اف با ید

ید را روی سطح خراش دیده بکشید و سپس با مقداری الکل آن را لایه به لایه روی سطح بکشید تا تمام سطح خراش دیده پوشانده شود.

می توانید ید را با مقداری آب نیز رقیقش کنید تا خش موجود روی آن محو شود.

رفع خراش ام دی اف با سس مایونز

مقداری از سس مایونز را بر روی سطح بکشید و دو روز اجازه دهید روی آن سطح بماند. سس باعث تورم سطح می‌شود و خراش را می‌پوشاند بعد از محو شدن خراش می‌توانید اضافات سس را پاک کرد.

رفع خراش ام دی اف با مغز ها

از مغز گردو، بادام، پسته خام و نیز پوست آن‌ها می‌توان خراش روی ام دی اف و چوب را از بین برد به این صورت که به طرف خواب خراش مغز خشکبار را آسیاب کرده و با دست روی خراش بکشید یا پوست آن‌ها را مستقیما روی خراش بکشید.

رفع خراش ام دی اف با خمیر دندان

مقداری خمیر دندان را روی سطح اسیب دیده بکشید خمیر دندان مانند سس مایونز عمل میکند و چوب و ام دی اف به دلیل ماده فعال خمیر دندان تورم پیدا می‌کنند بعد از سه الی چهار روز می‌توانید مابقی خمیر دندان را از روی سطح پاک کنید.

 از بین بردن خراش ورق های ام دی اف

از بین بردن خراش ورق های ام دی اف

از بین بردن خراش ورق های ام دی اف

از بین بردن خراش ورق های ام دی اف

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم