موارد گوناگونی سبب شده تا ام دی اف به عنوان ماده ای پر طرفدار در دنیای دکوراسیون داخلی مدرن شناخته شود که در این مقاله سعی داریم به برخی از آنها اشاره کنیم.

۱- کاربرد آسان

سطح نرم و تطابق پذیر آن سبب شده تا کار با آن راحت شود.اگر در نظر دارید که خودتان میز درست کنید،یا اینکه تغییری در میز از پیش ساخته شده ای که خریداری نموده ایجاد نمائید، استفاده از ام دی اف بهترین گزینه است.
سطح این ماده کاملا نرم می باشد و حین کار با آن نیازی نیست میخ ها محکم کوبیده شود، لذا این امر به عنوان یک مزیت سبب تسریع در فرآیند تولید می شود.

مزایای ام دی اف

۲- تعمیر و بازسازی آن راحت و کم هزینه است

اگر در زمینه دکوراسیون مدرن و مواد زیست سازگار تحقیق کرده باشید متوجه خواهید شد که یکی از ضعف های این محصول بر پایه ی چوب، حساسیت آن نسبت به آب می باشد. این مطلب صحیح است چرا که از ام دی اف از خرده چوب ساخته شده لذا جذب و نفوذ رطوبت در آن امری عادی به حساب می آید.
اما به منظور حل این مشکل این ماده را با لایه ای ضد آب روکش می نمایند. این پوشش ضد آب سبب شده تا سیل عظیمی ار خریداران به سمت آن روانه شده و محو کارایی آن شوند.

۳- با استفاده از ام دی اف می توان به طبیعت کمک کرد

این ماده زیست سازگار از جمع آوری ضایعات چوبی و بکارگیری آنها برای تولید محصول جدید ساخته شده است. استفاده از آن سبب می شود تا به چرخه طبیعت کمک نمائیم زیرا برای استفاده از آن نیازی به بکارگیری درختان نیست.

۴- با این ماده می توان آفات را دفع کرد

در طول فرآیند تولید این ماده، از موادی استفاده شده که باعث دفع آفات میشود. این آفات میتواند شامل موریانه ها و دیگر حشرات باشد. پر واضح است که آفات به سرعت به چوب آسیب رسانده و باعث فرو ریختن چوب می شود.
اگر شما در شرایط آب و هوایی گرم زندگی می کنید باید آگاه باشید که گرمی هوا باعث رشد آفات میشود، لذا با استفاده از ام دی اف ، در مقابل تهاجم آفات آسوده خاطر خواهید بود.

۵- قیمت آن پایین است

یکی از مزیت های این دسته از مصنوعات چوبی این است که به دلیل مناسب بودن قیمت هر قشری از جامعه قادر به استفاده از آن هستند. خریداران محصولات ساخته شده با ام دی اف با اختصاص هزینه نسبتا پایین دکوراسیونی زیبا و با دوام خواهند داشت که تداعی گر حس خوب چوب طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم