دکوراسیون آشپزخانه مینیمال

همانطور که می‌دانید سبک مینیمال، سبک ساده گرایی و حداقل گرایی است.

سبک دکوراسیون مینیمال از انواع سبک های ساده است و این سبک دکوراسیون با حذف جزئیات اضافه باعث ایجاد فضایی آرامش بخش و دلنشین در فضای منزل می شود.

آشپزخانه برای اغلب خانواده ها حکم نقطه کانونی را دارد بنابراین بهتر است طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به صورتی انجام شود که شما در این فضا احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید.

سبک مینیمالیستی یکی از معروف‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی بوده و در مبحث دکوراسیون داخلی یعنی دوری از تجملات و لوازم تزئینی اضافی و غیر ضروری و استفاده از لوازم مهم و ضروری پر کاربرد به سبکی مدرن و زیبا.

انتخاب رنگ روشن برای آشپزخانه مینیمالیستی

در زمینه آشپزخانه به سبک مینیمالیسم، باید گفت که در این نوع آشپزخانه‌ها خبری از شلوغی و بی‌نظمی بی‌دلیل نیست و لوازم اضافی جایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه مینیمال ندارند.

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای داشتن آشپزخانه‌ای به سبک مینیمالیستی باید بدانید و به آن توجه کنید، استفاده از رنگ روشن است.

بهترین پیشنهاد رنگ برای آشپزخانه‌های به سبک مینیمال در بین رنگ های مناسب برای آشپزخانه، رنگ سفید است. رنگ سفید القا کننده حس آرامش و پاکی و در واقع کامل‌ترین رنگ‌ها است.

از طرفی، حتما می‌دانید که سفید یکی از رنگ‌های مورد علاقه برای طراحی آشپزخانه به سبک مدرن و امروزی است.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال اغلب از ترکیب پر طرفدار رنگ سیاه و سفید استفاده می‌شود؛‌

اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که در انتخاب رنگ آشپزخانه مینیمال (یعنی انتخاب رنگ روشن در ترکیب با هر رنگ دیگری) رنگ روشن باید غالب باشد.

برای مثال در یک آشپزخانه سیاه و سفید، رنگ سفید باید به شکلی غالب باشد که وقتی بیننده چنین آشپزخانه‌ای را می‌بیند، تصویری از یک آشپزخانه سفید در ذهن او باقی بماند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم