تفاوت پلی گلاس و هایگلاس

 


کابینت هایگلاس و کابینت پلی گلاس، هر دو از MDF خام تشکیل شده‌اند، اما روکش نهایی آن ها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل خصوصیات متفاوتی از هم دارند.
هر دو کابینت، درخشنده و بازتاب نور بالایی دارند، اما کابینت پلی گلاس، سطح صاف و صیقلی تری نسبت به کابینت هایگلاس دارد و به همین دلیل شفافیت و درخشندگی بیشتری دارد.
کابینت هایگلاس در برابر خط و خش بسیار آسیب پذیر است، اما بر خلاف آن کابینت پلی گلاس به مقاوم بودن در برابر خط و خش، معروف است.
کابینت هایگلاس، در برابر نفوذ آب، آسیب پذیر است و نباید در معرض رطوبت و خیسی قرار گیرد اما کابینت پلی گلاس مقاومت قابل قبولی در برابر نفوذ آب دارد.
کابینت هایگلاس خصوصا رنگ های روشن آن، در برابر حرارت تغییر رنگ جزئی میدهد اما کابینت پلی گلاس، در برابر حرارت بسیار مقاوم است و تغییر رنگ نمیدهد.
کابینت پلی گلاس به دلیل اینکه کابینت مقاومی است نیاز به مراقبت های خاص ندارد اما کابینت هایگلاس به مراقبت و نگهداری بیشتری احتیاج دارد.
کابینت هایگلاس در برابر مواد شیمیایی مقاومت ندارد و آسیب می بیند، اما کابینت پلی گلاس در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاومت دارد و نیاز نیست نگران باشید که مواد شیمایی یا پاک کننده سهوا بر روی آن ریخته شده است.
کابینت هایگلاس اگر چه می‌تواند در رنگ های مات یا براق طراحی و ساخته شود، اما این قابلیت را ندارد که هر دو رنگ مات و براق را به صورت توامان داشته باشد، اما کابینت پلی گلاس به طور همزمان میتواند مات و براق باشد.
کابینت هایگلاس و پلی گلاس، هر دو لبه ها و گوشه های تیزی دارند.
هر دو این کابینت ها نمای آشپزخانه را امروزی و مدرن نشان می دهند و در سبک کابینت مدرن کاربرد دارند.
طول عمر کابینت پلی گلاس بسیار بالاتر از کابینت هایگلاس است و سال های طولانی تری بدون آسیب، در آشپزخانه شما می درخشد.
با توجه به مزیت هایی که نام برده شد، طبیعی ست که قیمت کابینت پلی گلاس از کابینت هایگلاس، گران تر است.

هایگلاس

هایگلاس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم